Wednesday, April 15, 2009

byk lagi ke assignment kite?




ili : ala tak yah bangun!tidur je la!ish!



hanis: ntah la die ni!mengade betul nak bangun2! tidur je la...



(ketawa)



cacak:hahahahaha..lawak la korang ni..ili, nape ko tgk dari celah bag tu?hahahhaa...



ayu:(aku tak dengar sgt die sebab die duk jauh dari aku tp die snyap je...)





ili and hanis: arrgghhhhhhh....bongok ar hantu ni!(ketawa)



perbualan kat atas ni terjadi mase kat dalam panggung wayang dekat bukit raja.

sepatutnya:

1) kami perlu buat meeting group untuk drama.
2) recce tempat utk drama
3) bincang shot2 yang patut

tetapi:

ili: korang!jom tgk jangan tegur jom?

hanis: jom!!!!aku dah lame tak tgk wayang...

ayu: ok jugak. sambil nak tunggu mlm tgk tempat kat dataran shah alam tu.

cacak: ish korang ni...


maka:

pergilah kami semua ke bukit raja untuk menonton JANGAN TEGUR.


so aku nak review sikit pasal jangan tegur......
1) 8 over 10 stars la
2) memang menakutkan dan banyak scene yang buat jantung aku berhenti.
3)ade part yang tak logik kalau korg perasan..contohnye adat org Melayu, setahu aku dorg takkan tinggalkan jenazah sorang2 paling tidak ade yang teman sambil baca kan yasin....(tu je yang lain cari sendiri)
4)pierre andre sweet giler dalam cite ni...(auwwww!=p)
5)jalan cerita die menarik.. kita takkan tahu sape yang jahat kalau kite tak tgk filem ni sampai abis.

tu je kot yang aku nak share. selebihnya korg tgk la sendiri.. =p

jadi kesimpulannya, walaupun assignment kami byk tapi kami enjoy!hidup juxtapose!=p


p/s:malam tu kitorang gi la recce tempat shooting..bukan nye kitorang tak buat keje.. =p

5 comments:

the ironist said...

aku tgk suda cte jgn tegur!!!
jerit gk r..make up die jadi..huhu

SarahSevier said...

8 over 10?
wahh banyak jugak tuhh!!

:) tapi adda cakap jgn tengok??
hihihi

farieza hanis said...

sarah: adda tu pelik org nye.....hehehehhehe.tp pendapat sume org tak sama...so pergi la tgk and nilai sendir...:)

dayak: kan...aku bising dowh dlm panggung tu...hahhhhahah

the ironist said...

tau tkpe
budk sblh aku mmg benngg thp dewa da
aahhaa

farieza hanis said...

tp bukan aku la kan?hahahahha