Tuesday, June 16, 2009

nak dijadikan ceritaku.......DURIAN dan MIMPI...

aku tak tau la..2 tiga hari ni aku asyik teringin kan durian..walaupun aku tau ni bukan la musim yang sepatutnya...ni semua gara-gara cerita ala carte yang aku tgk kat NTV7 si shiela ND lalala ngan chef something2(tak ingat name)..resipi dorg aritu ialah bubur durian ngan roti jala..mau tak terliur aku...siot betul...

nak dijadikan cerita, lepas aku tengok tu aku diamkan lagi keterpinginan(bahasa ape ntah) aku ni...boleh pulak malam tu aku mimpi aku ade kat dusun durian pakcik mane ntah dok kutip buah durian..kutip punya kutip tak sempat nak makan..aku tersedar dari tidur sebab adik aku kat sebelah ni dah sibuk dok lipat selimut...potong stim sungguh....=p

nak dijadikan cerita lagi, ayah bawak balik paper..then aku pun selak la tgk adik sepupu aku masuk KOSMO(16 jun 09) pasal skuad bola sepak die...sebelum nak sampai ke page tu aku terselak satu page....jeng...jeng...jeng...(efek nak lebih anis ni ;p) berita pasal D.U.R.I.A.N. ok!hahaha lawak...betul2 baru bangun dr tidur mimpi pasal durian and ade pulak berita dlm paper pasal durian...

nak dijadikan cerita lagi sekali, kebetulan mase aku bace berita pasal durian aku tu mak ade dekat dengan aku..hemmhhhh ape lagi..aku terus la

aku: mak, kalau takde musim durian ade je kan org jual durian...(mukadimah bebeh =p)
mak: ade tapi tu durian siam la...sentiase ade je...
aku: semalam anis mimpi anis masuk kebun durian sape ntah mak...huhuhu
mak: sampai mimpi2...
*abis sampai kat situ chatting2 kitorang..aku pun malas nak teruskan sebab takut mak pengsan akibat bau mulut anaknya yang baru bangun dari tidur... =p

nak dijadikan cerita lagi lagi dan lagi..hahahha..ok aku janji ni last 'nak dijadikan cerita' aku...mak ngan ayah pegi pasar selasa utk beli juadah berbuka puase aku n adik..pose ganti bebeh..(kepada sesiapa yang tak ganti pose lagi,buatlah,masih sempat lagi)..ok sambung blk....bile mak ngan ayah balik aku tgh mandi..keluar je dari bilik mandi aku bau............bau........bau.........DURIAN!dgn keadaan 18SX aku terus gi dapur n tgk dua biji durian ade kat atas meja..

YES!MIMPI SAYA JADI KENYATAAN...WALAUPUN BUKAN LA MIMPI APE PUN TAPI AKU TETAP PUAS HATI...HUHU...TERIMA KASIH DEKAT MAK N AYAH YANG MEREALISASIKAN KEINGINAN SAYA YANG INGINKAN DURIAN WALAU BUKAN DI MUSIM NYA..

BURPPPPPPP...ALHAMDULILAH...
ALIN A.K.A ADIK NGENG =P :ANIS!!!BAU DURIAN LA....ISH....(SAMBIL MEMBERI JELINGAN NYA YANG TAJAM)

SORY LA BEB..NAK BUEK CANO...HAHAHAH

P/S:mak cakap harga durian RM15 tapi sebenarnya RM8 je.....ceit mak tipu aku...xpe2....janji dpt..huhuhuh...

1 comment:

the ironist said...

woit mkcik..durian ko mmpi..bek ko mmpi aku..huhu..this 24th nk tgk trnsformer?mari mari..last one b4 we hit back to reality in s.a