Saturday, July 4, 2009

takziah buat dayana..

aku terima satu mesej dari dayana:

FA.BPK AKU MENGL

huh?
tetiba je darah cam berderau bace msg tu...aku terus call dayana sebab aku cam tak percaya je ape yang aku bace...sebab baru jugak lagi aku jumpe abah die...tapi ajal dan maut di tangan Allah.

suare dayana time tu memang sedih...she is the happy go lucky girl yang pernah aku kenal tapi suare die aritu mmg buat aku sedih...



dayana,

sabar k..be strong...aku tau ko sayang abah ko but Allah lebih sayangkan die..aku feel guilty that aku tak de kat sebelah ko time2 cam ni..aku harap ko faham situasi aku tp aku will always be ur best friend forever..aku sayang ko..you always have my shoulder for you to cry on..don't forget that...



TAKZIAH DAYANA.......

4 comments:

Anonymous said...

al fatihah.

farieza hanis said...

makcik oi.
blog baru lagi ke?

Anonymous said...

dak aii tuka link je.
huhuhuhuhuiii=P

farieza hanis said...

awat la hang ni.....